Friday, September 16, 2011

Networking aneb zapletani se do siti

Velice neprofesionalni statistika, kterou si v duchu vedu, mi rika, ze jestli budu pokracovat v trendu, ktery se u mne utvoril v poslednich dvou tydnech, tak budu do konce roku zapletena snad do stovek ruznych socialnich siti... zatim mam to stesti, ze tech velice popularnich a k zivotu v Americe nezbytnych siti jeste tolik neni.

Tak jsem si napriklad pred chvilkou musela zridit twitter ucet, abych splnila vsechny predpoklady, ktere se tu ode mne ocekavaji. V priprave jedne kampane tu musim "tweetovat" nejruznejsi lidi apod. Nekdy jsem tedy okolnostmi doslova a do pismene donucena se zapojovat do vsudypritomnych socialnich siti, jindy se jedna o me svobodne rozhodnuti.. napr. CouchSurfing.

Jinak je velice zajimave se ucastnit skolnich debat, ze kterych zjistuji, ze nejdulezitejsi "organizaci" v zivotech mych spoluzaku je telefonni operator (v nabidce byla napr. rodina apod.), bez ktereho si vubec nedovedou predstavit, ze by dokazali fungovat. Kdyz jsem jim pak prozradila, ze jsem tu asi 3 tydny zila temer bez pristupu na internet a navic to pro me nebylo nic nesnesitelneho, nevericne se vyptavali, jak jsem to mohla vydrzet...

No comments:

Post a Comment