Friday, December 23, 2011

Nam, nam narodil se

Uz zitra asi budete zpivat tuto krasnou koledu. Tady v NY ji takto doslova asi zpivat nebudeme, presto snad ale budu vyznam slov na vlastni kuzi pocitovat. Dopomohou mi k tomu 3 miminka, ktera tady v konventu mame - jedno hezci nez druhe a vsechny maji 2 mesice. Tady aspon na ukazku dvojcata Elisabeth a Elijah:



Predevcirem jsem mela tu cest se seznamit i s “YourMajesty” (VaseVysost=2lety kluk) a “Promise” (Zaslibeni = 3 leta holcicka), kdyz jsem pomahala u nich doma v Bronxu s uklidem:






Vcera jsem byla s kamaradkami Christinou a Erin (obe studuji medicine na vehlasne Mayo klinice v Rochesteru, Minessota) v centru, ktere pomaha tehotnym divkam v nouzi, a tak bylo jeste zajimavejsi videt, jak se mlade maminku dozvidaji ted pred Vanocemi, ze se jim narodi (doufejme) v cervenci nebo srpnu miminko. Pomaha jim Linda, ktera poslednich par desitek let zasvetila tomu, aby se narodilo co nejvice deti, ktere by jinam asi nemeli moc sanci na zivot. Tady jsme s Lindou zvecneny:



Vcera vecer jsme se sestrickami slavnostne zdobily stromecek, popijely jsme u toho horkou cokoladu a poslouchali Sinatru apod. Byl to moc hezky vecer:






Vcera a predevcirem odpoledne jsem taky mela moznost se jit projit po meste, tak jsem toho nalezite vyuzila (zato me kazdy vecer poradne bolely nohy a zada.. ze bych uz starla? :O):




No comments:

Post a Comment