Monday, January 2, 2012

Vy vsak hledejte jeho kralovstvi… aneb dobrodruzstvi pokracuje

Uz kdysi v rijnu jsem psala zazitky s podobnym nazvem jako dnes: Vy vsak hledejte jeho kralovstvi… nevim ale, jestli jsem jasne zduraznila slova, ktera nasleduji: A TO OSTATNÍ VÁM BUDE PŘIDÁNO. O pravdivosti techto slov jsem se jiz nekolikrat presvedcila, ze si ale kvuli tomu budu muset odbavit dalsi kufr a poslat domu par baliku, jsem opravdu necekala.

Zacneme hezky od konce. Vcerejsi den, Novy rok, byl pro me mimoradnym zazitkem. Odehral se uplne jinak, nez jsem cekala, opet se mi ale potrvdilo, ze to nejlepsi prichazi v zivote necekane, jako nezaslouzeny dar. Jeste rano jsem slavila se sestrickami a asi 55 mladymi zenami v krasne Vile P. Marie Guadalupske v Connecticutu Novy rok....





....a vecer jsem jiz opet byla v konventu Nejsvetejsiho srdce na Manhattanu. Pritom jsem podle vseho v Connecticutu mela byt az do 6. ledna. Zasveceny zivot s sebou nese hodne flexibility a poslusnosti… vic, nez bych cekala. Tato necekana zmena mi prisla naramne vhod, protoze jsem aspon mohla z netu domu poslat par sms a vam ted priblizit, jak se mi tu dari. Navic jsme vecer vsichni spolecne slavili Novy rok nebo jeste Vanoce (moc jsem nevedela presne co, protoze bylo 1.1., ale rozbalovali jsme si darky :O)



Byla jsem velmi mile prekvapena, kdyz i na mem kline pristali dva krasne darky, ktere jsem skoro nechtela rozbalit, jak byly nadherne zabalene. 




Kdyz jsem prece jen zacala rozbalovat jeden z nich, ktery byl velice lehky, pomyslela jsem na jednu vec, co by to mohla byt. Kdyz jsem pak darek rozbalila uplne, nestacila jsem se divit. Malem bylo radosti po mne. Dostala jsem Andela Zazraku od Willow Tree… Andela, ktery se mi uz dlouho libi a chtela jsem si ho i poridit, nakonec jsem ho ale jako darek poridila nekomu dalsimu :o) A Buh vedel, jak moc jsem po nem sama touzila… a je to tady! Buh zna i ma nejtajnejsi prani a chce mi udelat radost, a to dost hmatatelne. Sestricky byly skoro dojate, jakou mi udelaly radost a pocitaly pravdepodobnost, s jakou se toto mohlo stat. O me slabosti pro prave tohoto andela totiz nemely ani poneti. 




V krasne krabici jsem pak dostala druhy darek, moc hezkou kasmirovou salu. Celkem mi slusi, co myslite?





Ty nejkrasnejsi darky prichazi necekane a nezaslouzene. A je na nas, abychom je prijimali. A ja se v roli prijimajici s otevrenou naruci nachazim cely tento rok. A je to neco! Taky je dulezite zminit, ze nesmim zapominat na vdecnost – vsichni radi vidi, ze mi udelali radost, tak jim to musim davat poradne znat.
Vcerejsi den jsem si taky chovala jedno z nejkrasnejsich miminek, co jsem za posledni dobu videla. Posudte sami…



A jak se rika: Jak na Novy rok… tak doufam, ze se letos jeste hodne nachovam :O)

Doufam, ze jste meli tak krasne Vanoce a Novy rok, jako ja!



  

No comments:

Post a Comment